دیروز - امروز - فردا !

اونروز برای اولین بار بود که خودش ازمن چیزی میخواست و این کلی منو خوشحال کرد...امروز گفت بیخیال خودم انجامش میدم -  بی اونکه بفهمه که انجامش چقدر بهم احساسه خوبی میداد! ... دلم شکست !

اونروز چیزی نیاز داشت و من با اشتیاق پیشنهاد کردم که مهیاش کنم و قبول کرد امّا امروز مثل اینکه حوصله صبر کردن نداشت گفت بیخیال میگم یه نفر دیگه برام تهیه اش کنه -  بی اونکه بفهمه که تهیه اش چقدر بهم احساس قشنگی میداد ! ... وباز شکست !

تکّه های شکسته امروز را با احساس های قشنگ دیروز بند میزنم و امیدوار می مونم که فردا مثل دیروز باشه نه امروز !

نظرات 1 + ارسال نظر
اینک فلسفه یکشنبه 12 آبان 1387 ساعت 11:08 http://isphilosophy.ir

سایت Isphilosophy در طول مدت فعالیت خود کوشیده است تا در حوزه‌ی فلسفه و موضوعات مرتبط به تولید محتوایی مناسب و پر بار و نیز ایجاد فضایی جهت تبادل آراء و اندیشه‌ها مبادرت ورزد. به همین دلیل و پس از تشکیل شورای تحریریه و بر اساس تصمیمی گروهی نام «اینک فلسفه» برای آغاز دوره‌ی جدید و رویکرد تخصصی‌تر فعالیت سایت انتخاب گردید.
هم‌چنین تالار گفت‌وگوی «اینک فلسفه» نیز فعالیت خود را آغاز کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به این تالار که لینک آن در سایت وجود دارد در آن عضو شده و به تبادل آراء و اندیشه‌های خود با سایر دوستان بپردازید. هم‌اکنون این تالار یک گروه (گروه دانشجویان و دانش‌آموختگان فلسفه ایران) و 5 انجمن (آگورا، آکادمی فلسفه، فیلسوف خود باشید، فلسفه به زبان آدمیزاد و کافه فلسفه) دارد که شما نیز می‌توانید در آن‌ها حضور داشته باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد