گاه های من !

گاهی دلم از خودم میگیره - گاهی از بقیه - گاهی از فاصله !

گاهی دلم از مدل دوست داشتن آدمها میگیره -  گاهی از  مدلی که خودم آدمها رو دوست دارم !

گاهی دلم میخواد همه چیز در چنگم بود ... گاهی از همه چیز خسته میشم ! 

گاهی دلم میخواد زمین از حرکت می ایستاد - گاهی دلم میخواد زمان زود می گذشت ! 

گاهی دلم میخواد سفره دلم رو باز کنم - گاهی پشیمونم که چرا باز کردم ! 

گاهی دلم میخواد سفر کنم - گاهی خستم از این همه سفر که تو زندگیم بوده ! 

گاهی دلم میخواد بچه می موندم - گاهی از اینکه بچه فرض بشم دلم میگیره !  

گاهی دلم میگیره از آدمهای بی احساس و سرد - گاهی از خودم به خاطر احساسی بودنم !  

گاهی دلم میگیره از حقیقتی که تو آینه نهفته - گاهی دلم میگیره از هر چی آینه س !

 

و گاهی من می مونم و این گاه های گاه و بی گاه من که تا کجا و تا به کی منو بهم میریزن - سردرگم میکنن - آشفته میکنن و خسته ..... !

نظرات 2 + ارسال نظر
مهر جمعه 17 آبان 1387 ساعت 03:30 http://doayam.blogsky.com

گفت آن الله تو لبیک ماست



آن نیاز و درد و سوزت پیک ماست.



ترس و عشق تو کمند لطف ماست


زیر هر یا رب تو لبیک هاست.

[ بدون نام ] جمعه 17 آبان 1387 ساعت 08:28

گاهی دلم می خواست می تونست روحم رو ببینه ... احساسم رو لمس کنه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد