توافق نامه همکاری !!

ووو

احساس قشنگیه وقتی بیای و ببینی همه چیز خونه تکونی شده - خوشحالم که از امروز با دوسته جدیدم مینویسم و قشنگیش هم به اینه که مطلب هامون خیلی ممکنه شبیه به هم نباشه و این فکر کنم که چیز قشنگی باشه.

تا به امروز دوست خوبم یه امانتدار بود با اختیار کامل و حالا یه شریک .

خوش اومدی و من هم روزمرگی ها و خاطرات قشنگت رو دنبال میکنم.

راستی یه چیزه دیگه اینکه ما از هم خیلی دوریم و اطّلاعی از نوشته های هم نداریم ، پس برایه خودمون هم تازگی داره !!

بازم یه چیزه دیگه اینکه دوست من اینجا برای دل خودش مینویسه و من ممکنه برای خودم و یا کسانی که اون مو ضوع رو میخونن هم بنویسم....البتّه من فعلاً چون به شدّت درگیر امورات زندگی و کار هستم بسیار کم هستم امّا همیشه سر خواهم زد.

پاینده و برقرار باشید(نویسنده : واقعآ راوی !! )

نظرات 2 + ارسال نظر
علی شنبه 4 آبان 1387 ساعت 10:18 http://www.mi118.com/Register.aspx?Ref=84005

فقط با عضو رایگان در سایت 5000 تومان اعتبار قابل نقد دریافت می کنید.
- در قبال معرفی هر نفر به سایت 500 تومان پورسانت قابل نقد می گیرید

علی شنبه 4 آبان 1387 ساعت 10:18 http://www.mi118.com/Register.aspx?Ref=84005

فقط با عضو رایگان در سایت 5000 تومان اعتبار قابل نقد دریافت می کنید.
- در قبال معرفی هر نفر به سایت 500 تومان پورسانت قابل نقد می گیرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد